New start

Jag ogillar det allra första blogginlägget. Bör man skriva en kort presentation eller bara go with the flow in your head?
Någon som vet? Nåja.

Hej hej!
Jag heter Mickaela och är snart 23 år. Jag pluggar på distans och har för mycket fritid som jag oftast spenderar i mitt huvud med tankar som få förstår. Det absolut bästa jag vet är att stirra in i väggen tills det att ögonen går i kors.
Jag försöker i mellan åt att roa mina vänner men kan inte helt på rak arm säga om de skrattar med mig eller åt mig.
Jag har en enorm kärlek till pingviner, criminal minds, glass och musik.
Har en lätt crush på Matthew Gray Gubler och önskar ibland att jag kunde gå upp i rök.
Jag har inte en susning om vad som kommer att erbjudas här, förmodligen det mesta som rör sig i mitt huvud, men jag lovar att även förtälja andra väldigt (o)intressanta saker som sker i mitt världsomvälvande liv.

Peace!

yeah, I was completely serious there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0